Expedierea pachetului

Livrare în 1-4 zile! 

Coletele peste 500 de lei cu greutate până în 17 kg beneficiază de transport gratuit. 

Dupa plasarea comenzii veți primi un email de confirmare a comenzii si veți fi contactat telefonic de către noi pentru a reconfirma comanda.

Comanda este considerată livrată atunci când dvs sau o altă persoană intră în posesia fizică a produsului, semnătura de primire a comenzii reprezentând dovada livrării produselor.

Pentru orice întrebări (detalii) legate de produse (termene de valabilitate, cantitate mai mare/mică, culori, etc) și nu ați găsit în descrierea produselor, vă rugăm să ne contactați telefonic la nr: 0744 955 358.

Coletele sunt expediate prin intermediul firmei de curierat rapid SAMEDAY.

In zilele de sâmbătă și duminică nu se fac  expedieri de colete.

Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente nouă. Întârzierea livrării nu se va datora acțiunilor sau  inacțiunilor noastre, ci unui eveniment exterior nouă, situație în care sunteți de acord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nicio circumstanță.

Odata comanda încredințată firmei de curierat, riscul transportului este suportat de cumpărător.

Procedura de retur

Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014 completată de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art 12, pct a) și Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili nu pot fi denunțate unilateral. O dată produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.

De asemenea, în conformitate cu OUG34/2014 cu modificarile și completările ulterioare, pentru produsele non-alimentare consumatorul beneficiează de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data când acesta a intrat în posesia produsului comandat on-line și livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.

Pentru a returna un produs este necesar să ne notificați în scris pe email sau prin postă intenția de retur și motivul acesteia (motivul de retur nu este o condiție a acceptării returului, ci doar o modalitate prin care Ingrediente dulci monitorizează situația comenzilor online). Returnarea contravalorii produsului se face doar prin transfer bancar în contul menționat în cererea de retur, dupa primirea produsului.

Pentru a returna un produs, acesta trebuie ambalat corespunzator și expediat la adresa: Str. Grigore Alexandrescu 110, Brăila, jud. Brăila, 810307.

Sunt acceptate pentru retur doar produsele nefolosite și cu ambalajul intact. Returnarea se consideră finalizată când  Ingrediente dulci a recepționat produsele returnate, constatând printr-un proces verbal starea în care acestea se află. În cazul în care bunul recepționat în urma returului este uzat și/sau deteriorat, cumpăratorul va fi notificat comunicându-i-se faptul că returul nu se acceptă și produsul achiziționat urmează sa-i fie retrimis.

Contravaloarea cheltuielilor de expediție a produselor returnate la cerera clientului, fără culpa vânzătorului, se suportă de către client.

Consumatorul are obligația să primească personal coletul cu produsele comandate, iar în cazul în care coletul este deteriorat, se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.